Niecierpliwi i bezwzględni internauci?
Badania przeprowadzone przez firmę Nielsen Norman Group wskazują, że ludzie w chwili gdy łączą się z internetem stają się bardziej brutalni, samolubni i niecierpliwi. Internauci chcą szybko połączyć się z konkretną witryną, zrobić co mają do zrobienia i ją opuścić. Stąd nieufnie traktują wszelkie próby zatrzymania ich na tej witrynie oraz zwrócenia ich uwagi na coś innego niż przedmiot poszukiwań. Podobnie niechętnie odnoszą się do wszelkich dodatków, które powodują, że witryna ładuje się dłużej. Dowodem na brak cierpliwości jest fakt, iż obecnie tylko 25% użytkowników sieci odwiedza strony główne serwisów. Większość z nich korzysta najpierw z wyszukiwarek i za ich pomocą wchodzi bezpośrednio na poszukiwane podstrony.
Źródło: KopalniaWiedzy.pl
Wyniki badań specjalnie nie dziwią, chyba każdego z nas irytują i drażnią natrętne formy reklamy, różnego rodzaju sondy i wizualizacje, a także długo ładujące się, mało funkcjonale oraz nieczytelne strony...
Dodaj komentarz